Page Six, Staple of Gossip, Reports on Its Own Tale – James Barron and Campbell Robertson

From The New York Times:

Page Six, The New York Post’s free-swinging showcase for gossip about canoodling celebrities and cheating spouses, ran a tell-all item yesterday about a subject it does not usually cover in eye-popping detail: itself.

And it had some pretty juicy details: the editor of the paper patronized a strip club, and the longtime author of the column, Richard Johnson, once took a $1,000 cash gift. And that was not all. The item also raised anew long-heard allegations that Rupert Murdoch, The Post’s owner, had directed the Page Six writers to avoid items that could be seen as critical of China, where he was trying to do business. [Full Text]

CDT EBOOKS

Subscribe to CDT

SUPPORT CDT

Google Ads 1

Giving Assistant

Google Ads 2

Anti-censorship Tools

Life Without Walls

Click on the image to download Firefly for circumvention

Open popup
X

Welcome back!

CDT is a non-profit media site, and we need your support. Your contribution will help us provide more translations, breaking news, and other content you love.